leszekmw, bo tak było mam w firmie 4 letnia Skode i tam jest wył.ESP teraz tylko ASR ESP nie da się wyłączyć z przycisku trzeba inaczej kombinować
[O2] Potrzebuję odczytać błędy silnika
Zwiń
X
-
[O2] Potrzebuję odczytać błędy silnika
Jak w temacie,jestem w Bielsku-Białej i samochód przeszedł mi w tryb awaryjny
czy jest ktoś kto może mi w tych okolicach pomóc???
mój phone 503008843 poproszę sms-a i oddzwonię
pozdrawiamNajtFukinPatrol North-West
UNIDEN 510 XL + ML145
BYŁ ASZ
PÓŹNIEJ BYŁ BKD
BYŁA TEŻ CEGA
A TERAZ JEST SUPERB CBBB
MAMY NOWEGO KANDYTATA DO OCP,MA JUż JEDENAŚCIE LAT !!!!!!!!!!
-
-
009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit: Implausible Signal
P2563 - 000 - - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 7
Mileage: 117088 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 18:04:36
Freeze Frame:
RPM: 920 /min
Speed: 23.0 km/h
Voltage: 13.83 V
Lambda: 50.5 %
Lambda: -9.5 %
Bin. Bits: 00001110
Voltage: 2.660 V
Readiness: 1 1 0 0 0
Wypiecie wtyczki od gruchy powoduje pojawienie sie bledu, ktory mowi o braku polaczenia i napiecie 0V, wiec wiazka dobra. Nie znam sie na tych sztantach sterowanych elektrycznie, ale gdzies znalazlem, ze na wolnych obrotach powinno byc 7V, a tu jak widac 2,6-2,8V, na wylaczonym silniku ma byc 3,5V jest 3,8V
Komentarz
-
-
Auto weszło w tryb awaryjny
nie jedzie powyżej 120 km/h
po prostu nie ma doładowania
a dokładniej to chodzi chyba o czujnik g581 znajdujący sie na gruszce turboNajtFukinPatrol North-West
UNIDEN 510 XL + ML145
BYŁ ASZ
PÓŹNIEJ BYŁ BKD
BYŁA TEŻ CEGA
A TERAZ JEST SUPERB CBBB
MAMY NOWEGO KANDYTATA DO OCP,MA JUż JEDENAŚCIE LAT !!!!!!!!!!
Komentarz
-
-
Guguś, pojechało nawet 140 :lol:
z górki :diabelski_usmiech
jeszcze chyba nigdy nie miałem takiej sredniej spalania z trasy
i nie jechałem tak przepisowo :twisted: :roll: :diabelski_usmiechNajtFukinPatrol North-West
UNIDEN 510 XL + ML145
BYŁ ASZ
PÓŹNIEJ BYŁ BKD
BYŁA TEŻ CEGA
A TERAZ JEST SUPERB CBBB
MAMY NOWEGO KANDYTATA DO OCP,MA JUż JEDENAŚCIE LAT !!!!!!!!!!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez WIELKIBONGOdokładniej to chodzi chyba o czujnik g581 znajdujący sie na gruszce turbo
Rozumiem ze nie kasowaliscie błedu ? skoro przyjechales w trybie awaryjnym.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
przemik, kasowałem błąd ale po każdym odpaleniu silnika on wyskakiwał natychmiast i silnik wchodził w tryb serwisowy
jestem ciekawy czy to czujnik czy może turbawka :roll:
no i najważniejsze-jakie są koszty takiego czujnikaNajtFukinPatrol North-West
UNIDEN 510 XL + ML145
BYŁ ASZ
PÓŹNIEJ BYŁ BKD
BYŁA TEŻ CEGA
A TERAZ JEST SUPERB CBBB
MAMY NOWEGO KANDYTATA DO OCP,MA JUż JEDENAŚCIE LAT !!!!!!!!!!
Komentarz
-
-
Hmm... wg ETKA ten czujnik nie występuje jako częśc... jest zintegrowany z gruchą sprezarki, a ta z całą sprezarką a ta znów z całym kolektorem wydechowym.
Mozna by szukac samej gruchy z czujnikiem - podejrzewam, ze jest taka sama w sprezarkach stosowanych w silnikach 2.0 CR...w Audi jak i w VW i Skodzie.
Ale zanim wydasz chocby złotówke.... sprawdz kabelkologie do czujnika.
Rozumiem, ze fura nie jest na gwarancji.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
przemik, może daj nr phone do siebie, będzie łatwiej :diabelski_usmiech
kabelkologia raczej jest dobra bo po odłączenu wtyczki pokazuje że nie ma połączeniaNajtFukinPatrol North-West
UNIDEN 510 XL + ML145
BYŁ ASZ
PÓŹNIEJ BYŁ BKD
BYŁA TEŻ CEGA
A TERAZ JEST SUPERB CBBB
MAMY NOWEGO KANDYTATA DO OCP,MA JUż JEDENAŚCIE LAT !!!!!!!!!!
Komentarz
-
-
Dobra, a zapieczona geometria nie bedzie wywalac takiego bledu ?? Grucha stoi, silniczek krokowy, bo taki pewnie siedzi w tej puszce nie moze wysterowac jak potrzebuje i wali bledem ??
W tej chwili, napiecie waha sie, ale IMO w za malym zakresie. Ale jako, ze nie mialem nigdy stycznosci z taka puszka, to nie mam wiedzy jak to dokladnie ma dzialac
Komentarz
-
-
Sztanga kierownic VTG jest sterowana podcisnieniem.. tak jak w całej rodzinie TDI ze sprezarką VTG... czujnik G581 tylko informuje ECU o polozeniu sztangi.
Logi dynamiczne pewnie rzucilyby nowe swiatlo na sprawe.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Ja tez sie na tym nie znam ale przeciw teorii z zapieczona geometria przemawia do mnie to ze sa wartosci niemozlkwe dla kompaNajtFukinPatrol North-West
UNIDEN 510 XL + ML145
BYŁ ASZ
PÓŹNIEJ BYŁ BKD
BYŁA TEŻ CEGA
A TERAZ JEST SUPERB CBBB
MAMY NOWEGO KANDYTATA DO OCP,MA JUż JEDENAŚCIE LAT !!!!!!!!!!
Komentarz
-
-
"W razie uszkodzenia czujnika G581 sterownik ocenia
położenie łopatek kierownicy na podstawie ciśnienia doładowania (G31) i prędkości obrotowej silnika (G28). Zapala się lampka kontrolna spalin K83. "
Stad swiecąca się lampka DPFa... :wink:Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Tak jak najbardziej seryjną
tyle,że auto jest po programie :wink:
[ Dodano: Sob 23 Cze, 12 16:36 ]
No i nareszcie mam nr katalogowy zestawu naprawczego mojej turbiny :szeroki_usmiech :diabelski_usmiechNajtFukinPatrol North-West
UNIDEN 510 XL + ML145
BYŁ ASZ
PÓŹNIEJ BYŁ BKD
BYŁA TEŻ CEGA
A TERAZ JEST SUPERB CBBB
MAMY NOWEGO KANDYTATA DO OCP,MA JUż JEDENAŚCIE LAT !!!!!!!!!!
Komentarz
-
Komentarz